AVGN és NC rajongói oldal

Angry Video Game Nerd (és Nostalgai Critic) rajongói oldal. Az oldalon a magyarul feliratozott videóik találhatók meg és még más szórakoztató videók. Elérhetőség: dolfinthereal@gmail.com

Friss topikok

  • rammsteinfan: RIP. jó volt! (2018.12.07. 05:23) AVGN 139 - Mega Man - Magyar felirattal
  • playground: Most indul az új AVGN sorozat "Bad Game Covers" néven :) Van rá esély! Amúgy köszönet az összes mu... (2015.12.03. 00:19) Hong Kong 97
  • VolvoFH12: @Sirius44: Minőségi munkához? Minőségi? Tényleg? Sok helyen a fogalmazás trágyább, mint maga az i... (2015.10.11. 20:33) AVGN - The movie - Felirat
  • rockett: Szia Dolfin! Írtam e-mailt az itt megadott címedre, illetve az avgnhunsub fb oldalnak is kb ugyan... (2015.08.24. 21:09) AVGN - BIg Rigs felirat

Társoldalak

Nostalgia Critic - The Magic Voyage

2013.05.20. 00:19 Dolfin

Üdv

Mychael egy NC videót feliratozott. Köszönjük neki.

Mindenkinek jó szórakozást.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avgnhunsub.blog.hu/api/trackback/id/tr155307747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mychael 2013.05.21. 20:33:57

Remélem, tetszett mindenkinek! Ha minden jól alakul, már ezen a héten el tudom kezdeni a következő fordításomat! Szerintetek melyiket csináljam?:
-Reklámok 3. rész
-James and the Giant Peach
-Jaws - The Revenge
-Ponyo

Tipca 2013.05.21. 21:02:11

Nekem tetszett, de ezt már tudod. :)
A reklámokat szerintem Martin csinálja majd, legalábbis mintha mondott volna valami olyasmit, hogy az egész trilógiát tervezi.

A többit meg még nem láttam, szóval tőlem jöhet bármi. :P

mychael 2013.05.21. 21:17:08

Martintól lenyúltam a harmadik részt, azt mondta, úgyis majd később akarta volna megcsinálni. Eleve úgy terveztem, hogy ezután a reklámokat csinálnám, de sajna megelőztek, szóval csak a harmadik jutott nekem.

martin077 2013.05.21. 23:01:30

Igen, a harmadik reklámos videót átadtam.

Hejzetjelntés:
A gépem meghalt miközben a Dungeons & Dragons-t égettem, fasza mondhatom. Úgyhogy nekiálltam ezen a nagyszerű IMB R51e-n a Thomas and the Magic Railroad-nak( mindig ezekre a hosszú videókra megyek rá...) .
A Thomasnál nem égtek feliratot, csak hozzácsatolom a Youtube feliratkezelőjével. Nem lesz szép, de legalább jó lesz a minőség.

Agytörzsy Professzor 2013.05.21. 23:36:19

Olyan jó látni, hogy ilyen nagy élet lett újra az oldalon - még a nagy AVGN film előtt :D

Pár hónapja azt hittem végleg kihalt az oldal.

mychael 2013.05.22. 15:32:08

Nos, kis gondolkodás és epizód újranézés után ezt a sorrendet alakítottam ki:
1. A Cápa Bosszúja (Jaws - The Revenge)
2. James és az Óriásbarack (James and the Giant Peach)
3. Jurassic Park
4. Ponyo
A reklámos videót inkább dobom, elment az érdeklődésem iránta, meg amúgy is ez a legkevésbé kedvelt epizódom a trilógiából.

Tipca 2013.05.22. 20:45:26

Jeee, Jurassic Park! :D Pont múlt héten néztem meg, és szarrá röhögtem rajta magamat! "I'm a motherfucking T-Rex!" XD
Egyébként tök fura, hogy a Videómánia is kijött egy JP-s résszel, alig két nappal Critic videója előtt, és még ugyanazokra a dolgokra is rámutatnak néha. :P

dottris 2013.05.28. 00:03:05

Részemről animésként én a Ponyot várom nagyon, de azért a többinek is örülök. Sok sikert és kitartást mindehhez!

mychael 2013.05.30. 19:37:53

Köszönöm a biztatást, de a Ponyot annyira nagyon még ne várd!

Helyzetjelentés:
A mostani fordítással, a Jaws-al haladok ugyan, de nagyon lassan, hála a gimim hülye hagyományának, hogy minden diáknak második évben kell tenni egy "kisérettségit", így most főleg arra készülök. Ezt a listát főleg azért készítettem, hogy a többiek ezeket a részeket ne csinálják meg előttem. Ennek ellenére haladok, talán a hétvégén meglesz a fordítás, de aztán még feliratot is kéne csinálni belőle..

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.07.03. 14:53:31

Mikor jön az új AVGN rész felirata?
süti beállítások módosítása