AVGN és NC rajongói oldal

Angry Video Game Nerd (és Nostalgai Critic) rajongói oldal. Az oldalon a magyarul feliratozott videóik találhatók meg és még más szórakoztató videók. Elérhetőség: dolfinthereal@gmail.com

Friss topikok

  • rammsteinfan: RIP. jó volt! (2018.12.07. 05:23) AVGN 139 - Mega Man - Magyar felirattal
  • playground: Most indul az új AVGN sorozat "Bad Game Covers" néven :) Van rá esély! Amúgy köszönet az összes mu... (2015.12.03. 00:19) Hong Kong 97
  • VolvoFH12: @Sirius44: Minőségi munkához? Minőségi? Tényleg? Sok helyen a fogalmazás trágyább, mint maga az i... (2015.10.11. 20:33) AVGN - The movie - Felirat
  • rockett: Szia Dolfin! Írtam e-mailt az itt megadott címedre, illetve az avgnhunsub fb oldalnak is kb ugyan... (2015.08.24. 21:09) AVGN - BIg Rigs felirat

Társoldalak

BGS 2010-by Flatley

2010.11.11. 19:47 Flatley

 Üdv mindenkinek!

Nos tudom,hogy ez nem igazán tartozik a blog témájához de gondoltam írok pár sort,akit az hidegen hagy itt hagyja abba az olvasást.

Nos első meglepetés ott ért,hogy én azt hittem ma és holnap kerül megrendezésre. Reggel 3/4 8-kor szólt egyik srác a suliból,hogy ma lesz. Jegyem természetesen otthon,egy forint nem volt nálam. Szerencsére apám ma épp otthon volt,rácsörögtem és behozta pestre a jegyem:D

Na de elég a saját hülyeségeimből,inkább a showról:

Először én E3-ra számítottam kicsiben de ez jóval gyengébb volt. Jövő háza B épülete azért nem egy aréna méretű így annyira sok minden nem volt. Ráadásul a Microsoft csinálta az egészet így csak X-box volt kint ill. még egyéb Nintendo-s marhaságok. Kint volt ez az új Kinect-es izé, a lényege,hogy van egy kamerád és végülis te irányítod a szereplőt,én ilyen táncolós játékot próbáltam ki. Jópofa volt de súlyos tízezrekért ki vesz otthonra ilyet? Maximum party-játéknak tudom elképzelni. Az új NFS-el játszottam kb. 2 percet,érezhető,hogy nem az EA fejlesztette de ez szerintem manapság már nem adható el,megint egy NFS új csomagolásban,sok köze nincs a Burnout-hoz. 

Kint volt továbbá az új CoD (Black Ops),sőt volt ilyen bajnokság is (ahol 12-en vehettek részt azt hiszem). Kipróbáltam volna magam de 18:40-kor kezdődött a következő,nem volt türelmem kivárni. 

Volt néhány dolog ami engem konkrétan ledöbbentett:

- Legalább 40-en nézték ahogy egy csávó az Fifával játszik. 

- Starcraft 2 bajnokság: verj meg valakit 1-1-ben,nyersz. Hát ott is ültek kb. 40-en :D

Összességében nem volt rossz de jóval nagyobb durranásra számítottam. 

Köszi,hogy elolvastad szerény összefoglalómat,új videó hétvégén várható.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avgnhunsub.blog.hu/api/trackback/id/tr442442336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dolfin 2010.11.11. 20:29:39

263265. És sose tudjátok meg miért. ;)

mychael 2010.11.12. 17:29:47

Ha őszi szünetben tartották volna meg, akkor én is tudtam volna menni.

HyperKiller 2010.11.14. 00:29:17

@stickman: Egy modot neki pls ez nem napish!t

A gameshow tetszett, de annyit hozzáfűznék hogy csak a starcraftos versenynél volt szék, azért ültem többek között én is ott.
Inkább péntek-szombatra kell volna tenni. Semmiképp hétköznapra.

Flatley 2010.11.15. 16:19:03

Hát ez tény de hát így alakult. Kb. én a starcrafthoz annyit értek mint az agysebészethez úgyhogy engem nem kötött le:D
süti beállítások módosítása