AVGN és NC rajongói oldal

Angry Video Game Nerd (és Nostalgai Critic) rajongói oldal. Az oldalon a magyarul feliratozott videóik találhatók meg és még más szórakoztató videók. Elérhetőség: dolfinthereal@gmail.com

Friss topikok

  • rammsteinfan: RIP. jó volt! (2018.12.07. 05:23) AVGN 139 - Mega Man - Magyar felirattal
  • playground: Most indul az új AVGN sorozat "Bad Game Covers" néven :) Van rá esély! Amúgy köszönet az összes mu... (2015.12.03. 00:19) Hong Kong 97
  • VolvoFH12: @Sirius44: Minőségi munkához? Minőségi? Tényleg? Sok helyen a fogalmazás trágyább, mint maga az i... (2015.10.11. 20:33) AVGN - The movie - Felirat
  • rockett: Szia Dolfin! Írtam e-mailt az itt megadott címedre, illetve az avgnhunsub fb oldalnak is kb ugyan... (2015.08.24. 21:09) AVGN - BIg Rigs felirat

Társoldalak

Játék

2010.06.10. 23:44 Flatley

 Nos, mivel még van bőven fordítani valóm, és Dolfin-tól admin rangot gondoltam megleplek titeket egy kis játékkal.

Itt találtok egy képrejtvényt, az első aki a komment részlegbe leírja a helyes megfejtést kérhet egy videót, azt fogom következőnek fordítani:)

Remélem tettszik, elég beteg a megfejtés =)

(Ilyen elvont játékok után majd Dolfin meggondolja kinek ad ilyen rangot nemde?:D)

Jó agyalást, sziasztok!

A helyes megfejtő Agytörzsy Professzor aki a Fester's quest nevű videót kérte. Az ígért Cheeta és Bugs után nekiállok =)

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avgnhunsub.blog.hu/api/trackback/id/tr372073045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agytörzsy Professzor 2010.06.11. 00:12:43

Ha igen majd reggel mondom melyik videó legyen :)

Flatley 2010.06.11. 00:25:26

Nah, ez hamar ment:D
Gratula:)

Agytörzsy Professzor 2010.06.11. 10:02:58

Ez az akkor ez ment könnyen :) Csinálhatsz még ilyen képrejtvényeket ez megy nekem könnyen! (Suliban is anno mindig n csináltam meg az ilyeneket + logikai feladatok.)

Akkor most fordítsd a Festers Quest - et, azt az epizódot már szívesen megnézném felirattal. :)

Amúgy a megfejtés szerintem annyira nem beteg, sőt nekem kifejezetten tetszett is.

FullMoonDog (Pisti) 2010.06.11. 12:46:38

Akkor legalább a bal oldalra rakná a ladát vagy nem tudom xD

Metemer 2010.06.15. 10:54:49

sajna előbb néztem meg a kommenteket, csak utánna a rejtvényt, így most nem tudhatom biztosan.. de szerintem ez nem olyan nehéz..
süti beállítások módosítása