AVGN és NC rajongói oldal

Angry Video Game Nerd (és Nostalgai Critic) rajongói oldal. Az oldalon a magyarul feliratozott videóik találhatók meg és még más szórakoztató videók. Elérhetőség: dolfinthereal@gmail.com

Friss topikok

  • rammsteinfan: RIP. jó volt! (2018.12.07. 05:23) AVGN 139 - Mega Man - Magyar felirattal
  • playground: Most indul az új AVGN sorozat "Bad Game Covers" néven :) Van rá esély! Amúgy köszönet az összes mu... (2015.12.03. 00:19) Hong Kong 97
  • VolvoFH12: @Sirius44: Minőségi munkához? Minőségi? Tényleg? Sok helyen a fogalmazás trágyább, mint maga az i... (2015.10.11. 20:33) AVGN - The movie - Felirat
  • rockett: Szia Dolfin! Írtam e-mailt az itt megadott címedre, illetve az avgnhunsub fb oldalnak is kb ugyan... (2015.08.24. 21:09) AVGN - BIg Rigs felirat

Társoldalak

Lester the Unlikely

2010.11.09. 22:41 Dolfin

Lester the Unlikely

 

Íme a Nerd legújabb videója.

Jó szórakozást (kivéve PJoco87-nek) (én is vicceltem, vagy mégse?):


AVGN - Lester The Unlikely
Uploaded by dolfinthereal. - Click for more funny videos.

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avgnhunsub.blog.hu/api/trackback/id/tr342437274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Argent 2010.11.10. 00:37:05

Köszönöm a videót.

Én is jártam hasonló cipőben, hogy 8óra szellemi munka után valahogy nem tudtam úgy - néha sehogy - teljesíteni a saját terveimet/dolgaimat, ahogy azt még reggel elterveztem...
Kitartást és sok pihenést ;)

pjoco87 2010.11.10. 01:39:36

Egyébként meg jól szórakoztam! A Nosferatu-t meg nem írtad ki! Hatalmas Hiba!!! Legközelebb figyelj oda jobban de most az egyszer elnézem mivel kezdő vagy! xD

Dolfin 2010.11.10. 07:00:12

@Argent: Sok mindent nem tudok megcsinálni, amit elterveztem, de lassan kezdek hozzászokni az időbeosztáshoz.

@pjoco87: A Nosferatu-t meg azért nem írtam ki, mert nem értettem és mivel nem ismertem a játékot, nem akartam hülyeséget írni. Az Another World-öt is valami érdekes, érthetetlen módon mondja ki, de azt ismertem.
Ha nem tetszik akkor nem kell az oldalra járni, nem fizetésért csináljuk és lenne jobb dolgunk is, de James Rolfe iránti tiszteletből és a blog olvasóinak tiszteletéből csináljuk az egészet, sokszor nem kevés ideig.
Ha jobban tudsz feliratozni akkor csináld. Építő jellegű kritikát mindig elfogadjuk és elfogadtuk, de az ilyen "jaaj, nem tudsz feliratozni, fúúúj..." dolgot nem.

Claymen 2010.11.10. 08:30:33

@pjoco87: na , mikor először olvastam a hozzászólásokat szívem szerint valami alpári bunkó dolgot írtam volna. De nem teszem, mert bunkóság egy ragályos betegség ami téged táthatóan teljesen megfertőzött. Adnék neked egy tanácsot.
Ha már értelmes dolgot nem tudsz írni maradj csendbe.
A beszólogatás meg mindennek a teteje.
Teljesen ingyen csinálják amikor éppen van idejük.
gondold már meg mit akarsz írni mielőtt megteszed.
köszönöm

pjocoHUN 2010.11.10. 14:47:56

Na szóval előző videónál csak viccből írtam amit! Te meg erre ki írod hogy mindenkinek jó szórakozást csak nekem nem! Tudod mit örülj hogy egyáltalán feljárok ide mert rajtatok kívül nem igen ír ide senki semmit sem annyira gyászosan pang ez az oldal!
Ezért kéne néha feliratozni egy videót, de láthatólag neked erre nincs időd ezért leváltásodat kezdeményezem!

Szavazzatok rám elvtársak! xD

Dolfin 2010.11.10. 15:03:45

@pjocoHUN: Már sokan mondták nekem, és én is egyre többször tapasztalom, hogy sajnos az internet és számítógép vásárlása nem IQ-hoz kötött. De inkább maradnál csöndben és várnád a videók megjelenését. Ha az 2 hét akkor 2 hét. Ha pedig nem tetszik (ahogy egy magyarországon "nagyon" népszerű ember mondta:) "el lehet menni"!
Ha gondolod leválthatsz, bár nem hiszem hogy te nekiállnál feliratozni, neked csak a szád nagy.
Kimoderáltam a hozzászólásodat, de ha Claymen látta volna, akkor lehet hogy nem fogja vissza magát.
Mindegy, én több bitet nem fecsérlek rád.

FullMoonDog (Pisti) 2010.11.10. 15:45:40

Jó videó, köszönjük a feliratozást ;)

asdx11 2010.11.10. 15:47:59

A többi feliratozó megunta a munkát?Dolfin pár nap alatt megalkot egy videót a többi feliratozó meg már hónapok óta nem csinál semmit...

pjocoHUN 2010.11.10. 16:35:16

Dolfintól félek ám! xD Szeretem az ilyen embereket akiket lehet agyilag húzni! xD

Claymen 2010.11.10. 17:04:10

Hát a pofám leszakad!!!

Hol érzitek magatok? Ide jártok INGYEN nézni a feliratozott videókat és még a nektek áll feljebb?
A tapló magatartás lassan divat kis hazánkban de ti jeles képviselői vagytok.
ha nem tetszik csináld magadnak. Olyan kibaszott könnyű szapulni a másikat de tenni érte persze egyik paraszt se tesz csak tetves pofáját jártatja.
van egy jó mondat amit igazán megfogadhatnátok.

Tedd szebbé a világot! Változtass magadon!

kretének.

pjocoHUN 2010.11.10. 17:20:03

Így igaz idejár a sok kretén! Teljesen igazad van! Tegyünk ellenük! xD

MicroStar 2010.11.10. 17:58:27

Annak az 1-2embernek tényleg nem tűnik fel hogy claymen rájuk célozna?

Bioderma 2010.11.10. 18:05:53

Van benne egy kis hiba, 1:40-nél nem képregény író hanem képregény kocka vagy gyík

sz3ntsz4r 2010.11.10. 18:06:35

Nem kell felkapni a vizet, pjoco hozzászólásaiban amint látom, mindig van minimum egy vagy több indokolatlan "XD" vagy ":D". Ez vagy sokat árulkodik a koráról (manapság divat hogy a kis pöcsösök játsszák a vagányt, irkálják az XD-ket, szólnak be mindenkinek) vagy csak leragadt azon a fejlődési szinten.
Munkátokról annyit, hogy angoltudásom nemléte miatt csak miattatok élvezhetem Nerd munkásságát, fordításotok számomra tökéletesek, mindig megnézem, elkészült-e már egy. Tiszteletre méltó, hogy munkátok, feladataitok mellett még erre is időt szántok, méghozzá ingyen, le a kalappal!
Szóval így tovább, a pozitív hozzászólások értékelnek titeket, az építőjelegű kritikák, tanácsok tökéletesítenek, ezek a hülyegyerekek meg csak vannak, mint mindenhol. Banolni sem érdemesek, úgyis visszajönnek.

M.D. House 2010.11.10. 18:09:23

Igenis én nagyon elégedett vagyok a fordításokkal és hálás vagyok azoknak akik ezt csinálják. Remélem az én hamarosan elkészülő fordításom (bia gametrailers értékelés) is hasonló érzéseket vált ki.

Bioderma 2010.11.10. 18:09:42

és rögtön utána szerintem nem kacsára vadászik hanem járkál,kóborol akár egy kacsa, de ez nem biztos.(Nem tudom lehet-e szerkeszteni a kommentet,bocsánat)

Dolfin 2010.11.10. 18:11:56

@Bioderma: Igen friss fejjel észrevettem, de szerintem a lényegen nem változtat. Aztán a "Duck hunting" lehet egy kifejezés is, hogy mászkál... ilyesmi, de nem tudom pontosan, majd utánanézek.

Bioderma 2010.11.10. 18:20:25

és amit még említenék a 9:00-9:04-ig a rakéta helyett az ujját szopogatja.

Bioderma 2010.11.10. 18:22:02

én csak azért gondolom mert szerintem wonder-t mond

pjocoHUN 2010.11.10. 18:59:02

Hehe Látjátok milyen forgalmat csináltam?!
Nem kell megköszönni!

Flatley 2010.11.10. 19:01:19

@asdx11: Nos én a magam részét vállalom,egyrészt lusta f*sz vagyok,másrészt néha semmihez sincs kedvem suli után. Egyszerűen az agyamra megy az időzítés,de majd ránézek még ma.

asdx11 2010.11.10. 20:04:47

Hiába oszt mindenki akkor is igazam van, mellesleg ha lusták vagytok hogy foglalkozzatok a bloggal minek kellett belevágni?

Rycsy 2010.11.10. 20:23:09

@Flatley: Me too! :)
@asdx11: Ha valami oknál fogva nem tetszik a blog akkor nem kötelező nézni! ;)

@Dolfin: A videóval haladok, ha nem jön közbe semmi akár hétvégére is kész lehet!

HyperKiller 2010.11.10. 20:38:47

Jóféle volt, mint mindig, és most gyorsabb is voltál :).
Akinek meg nem tetszik az meg ne ÍRJON mindenki leszarja hogy mit csinál az az ember akit egy szarkupac, foglalkozzon a saját dolgával ne fosson bele mások tortájába amit hónapokig csinálnak.

Viszont a fordítóknak azt üzenem hogy ha nem fordítanak akkor írjanak már valamit a helyzet állásáról hogy ne haldokoljon szegény blog. :)

Claymen 2010.11.10. 21:56:06

@asdx11: Ritka nagy gyökér vagy. de tényleg. A hozzád hasonló kommentelúk kihozzák az emberből a legrosszabbat.Ha nem tetszik ne nézd és ne írogass marhaságokat. Ingyen csinálják a videókat korrekt határidőn belül. Várunk rá , ennyi, türelem kérdése. Igazad meg akkor sincs. Soha senki nem írta hogy napra pontosan lesznek videók. Néha mindenkinek közbejöhet valami. szerencsére már az előző hozzászólásom óra lehiggadtam és újra tudok kulturált hangvételben üzenetet írni.
Ha építő jellegű kritikád van oszd meg, egyébiránt tartsd meg magadnak légy szíves, vagy boldogítsd azt, aki kíváncsi rá.

Claymen 2010.11.10. 22:09:04

Na tessék, még a Kommentelők szót, is elírtam. :)

Majin_Zed (törölt) 2010.11.11. 06:01:12

@pjocoHUN: Hát drága polgártárs, ebből is látszik, hogy mennyire vagy türelmes az emberekkel. A többiek kirohanását jogosnak tartom, miszerint nem mindig akad idő az új videó feliratozására, de sajnos nekünk nem csak annyi a dolgunk, mint neked és a kortársaidnak. A feltűnően sok ikszdé miatt a korodat elég sokan meg tudjuk tippelni - ne adj Isten határozni is -, de szerintem a célt kellene a szemed előtt tartani: néhány jó angoltudással rendelkező ember mások szórakoztatására - de legfőkébb segítésére - összeáltt egy csapatba, hála Dolfinnak, és a munka-iskola időbeosztásához képest próbáljuk a maximumot teljesíteni. Senkit ne zavarjon, hogy én például másfél hónapja zárthelyiket írkálok, ráadásul nem is egy OKJ-s szélfütyültető szakra gondolj, ráadásul ott a nyelvvizsga is, és néha kellene pihenni is. Szóval dióhéjban: válogasd meg a szavaid, és próbáld kultúrált módon használni az internetet, ne csak a másik szapulására. Különben is, drága matek professzorom szavaival élve: "Semmi sem kötelező!", úgyhogy nem kell boldogítani a tobbi tagot az oldalon, ha nem muszáj. További szép napot Neked is!

vbhusi97 2010.11.11. 18:18:27

@pjocoHUN: Ok figyelj már ide te reterdált kukifejü
Most nem birsz ki egy hetet video nélkül ? Hálátlan korcs vagy !!!!!!!! És akkor Freddy D is egy szar mert ö havonta szokot videokat kirakni ? Hát nem ! Ugyhogy innen küldök neked egy gyakran általam használt szót :Bazd meg (Bocsánat a káromkodásért csak nagyon kiborultam ettöl a baromarcutol)
Utóirat:Nagyon királyak vagytok hogy ennyi videot feliratoztatok már !!!!!!!!!!!!!!!!! UtóUtóirat: Nem részletezem Rolfe bácsi miket mondana erre

rammsteinfan 2010.11.11. 22:27:02

miért nem bannoljátok/warnoljátok vagy törlitek a hozzászólásait, mintha nemis létezett volna ..király az oldal majdnem olyan jó mint a rosszpcjátékos oldal

pbenicS 2010.11.13. 18:25:37

mekkora hülyeség ez az egész ha nincs ideje a videókra akkor nincs idejenem ez a fő cél hogy hazamegy és leül fordítani aztán a többi...nincs más dolgotok mint otthon gépezni?dolfin én a te helyedbe(ha ismered ezt a köcsög joco gyereket)már rég szétvertem volna feljön és csak kritizál aztán kön a híres csak vicceltem duma joco egy nagy szégyen.

LamaRR 2010.11.28. 13:54:15

@pjocoHUN: PÖCS
Bocs, de ezt muszáj volt. :)
Csak így tovább! Nagyon jók a fordítások!
Ja és mégegyszer pjoco egy PÖCS.
süti beállítások módosítása