AVGN és NC rajongói oldal

Angry Video Game Nerd (és Nostalgai Critic) rajongói oldal. Az oldalon a magyarul feliratozott videóik találhatók meg és még más szórakoztató videók. Elérhetőség: dolfinthereal@gmail.com

Friss topikok

  • rammsteinfan: RIP. jó volt! (2018.12.07. 05:23) AVGN 139 - Mega Man - Magyar felirattal
  • playground: Most indul az új AVGN sorozat "Bad Game Covers" néven :) Van rá esély! Amúgy köszönet az összes mu... (2015.12.03. 00:19) Hong Kong 97
  • VolvoFH12: @Sirius44: Minőségi munkához? Minőségi? Tényleg? Sok helyen a fogalmazás trágyább, mint maga az i... (2015.10.11. 20:33) AVGN - The movie - Felirat
  • rockett: Szia Dolfin! Írtam e-mailt az itt megadott címedre, illetve az avgnhunsub fb oldalnak is kb ugyan... (2015.08.24. 21:09) AVGN - BIg Rigs felirat

Társoldalak

Superman

2010.12.05. 18:12 Dolfin

Superman

 

Rycsy által már régebben elvállalt Superman videó elkészült.

Érdekes hogy a képen pont Pókember van egy Superman-os videóban.

Mindenkinek jó szórakozást.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avgnhunsub.blog.hu/api/trackback/id/tr302495015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.12.08. 02:47:20

Ez nekem megvolt Atari 2600-on, bár sose tűnt fel, hogy ez a Superman. :D Jó kis gép volt, volt egy csomó alapjáték benne, nem kellett ilyen kazettát rakni bele, -lehetett volna, de olyanunk nem volt- ha jól emlékszem ki se írta mivel játszol, csak megjelent a game és toljad neki. (Bár lehet írt valamit, nem emlékszem) Úgy emlékszem nekem ez tetszett, hogy így villog, meg akkoriban tök mindegy volt, csak mozogjon valami a képernyőn, ha rángatom a joystickot. A régi szép idők...
A kedvenceim valami bújócskás játék, meg békával légyelkapós, meg valami üldözős volt.
Már a ghost busters-es videonál akartam írni, hogy azért szeretem nézni az avgn videokat mert némely játéknál erős nosztalgia fog el, némelyikkel anno játszottam. Pl.: az említett szellemírtókat C64-en imádtam, csak párszor sikerült játszani vele, mert körülményes volt az elindítás (asszem f1-et vagy valamelyik gombot kellett lenyomni, csak nem mindig találtam :D ) De hatalmas élmény volt vásárolni a cuccost a kocsira és felülnézetből vezetni.
Kicsit sajnálom a mai gyerekeket, ők már teljesen máshoz vannak szokva, nem is érthetik mi volt a jó ezekben. De én hálás vagyok, hogy ilyen játékokon kezdhettem a szakmát.

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2010.12.08. 02:52:34

Bocs a dupláért, csak visszatérve a supermanre atarin, emlékszem erre a hangra is, meg hogy felkaphattad az embereket. Csak úgy cél nélkül csináltál mindent ez meg sistergett meg prüntyögött. Kurvajó játék volt! Össze is rakom az atarit hétvégén. :)
süti beállítások módosítása