AVGN és NC rajongói oldal

Angry Video Game Nerd (és Nostalgai Critic) rajongói oldal. Az oldalon a magyarul feliratozott videóik találhatók meg és még más szórakoztató videók. Elérhetőség: dolfinthereal@gmail.com

Friss topikok

  • rammsteinfan: RIP. jó volt! (2018.12.07. 05:23) AVGN 139 - Mega Man - Magyar felirattal
  • playground: Most indul az új AVGN sorozat "Bad Game Covers" néven :) Van rá esély! Amúgy köszönet az összes mu... (2015.12.03. 00:19) Hong Kong 97
  • VolvoFH12: @Sirius44: Minőségi munkához? Minőségi? Tényleg? Sok helyen a fogalmazás trágyább, mint maga az i... (2015.10.11. 20:33) AVGN - The movie - Felirat
  • rockett: Szia Dolfin! Írtam e-mailt az itt megadott címedre, illetve az avgnhunsub fb oldalnak is kb ugyan... (2015.08.24. 21:09) AVGN - BIg Rigs felirat

Társoldalak

Helyzetjelentés

2011.06.29. 19:13 Dolfin

Üdv mindenkinek.

Kell egy kis bejegyzést tennem mert páran (félig jogosan) elégedetlenkednek.

Én mindig is az AVGN videókat vállaltam feliratozni. Nincs energiám NC videókkal foglalkozni, emiatt egyelőre nem is teszem. Azt sokan tudhatják hogy márcsak 2 videó van hátra. Ezekkel nem amiatt nem foglalkozom, mert abbahagytam az oldal kezelését, hanem mert pár hete megint ígéretet kaptam arra, hogy a két TMNT videót feliratozzák, amég arról nem kapok visszajelzést nem akarom megcsinálni más helyett.

Tudom, hogy James Rolfe-nak vannak más videói is mint a Nerd videók, de a Board James videók sose tetszettek, ha valaki szeretné feliratozhatja én pedig kirakom őket. Aztán vannak még olyan videók ahol riporterként jelentkezik, vagy beszél pár dologról, azok sem szorosan Nerd videók.

Legutóbb volt James-nek egy bejelentkezése, ahol elmondta hogy éppen mivel foglalatoskodik... ezt a videót időhiány miatt (külföldön voltam) még nem sikerült feliratoznom, de próbálom behozni magamat.

Hogy abba kéne hagyni az oldalt? Hát nem tudom, ez az oldal addig fog menni, amég James csinál videókat, ha csak félévente 1-1 videója lesz, akkor addig kell rá várni. Tehetnék ki mindenféle videókat ide, de annak nemsok értelme lenne. Ha valakinek van ötlete hogy mit tegyek ki, írjon emailt vagy comment-et.

Üdv. És köszönet a kitartóknak.
Dolfin

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avgnhunsub.blog.hu/api/trackback/id/tr683025375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zso12 2011.06.29. 20:31:22

az oldal addig ne legyen abbahagyva amíg avgn van!!!

ötletem sajnos nincs:S de hátha másnak eszébe jut valami:D

Sakktanár 2011.06.29. 21:31:05

Ja, hülyeség lenne abbahagyni az oldalt, mert még ha nem is készülnek új videók, a régiek újranézéséért mindenképp érdemes fellépni

Furious252 2011.06.30. 02:14:05

naná!énis sokszor fellépek,ha nincs új vidi,akkor nézem a gégieket.azok is még mindíg szórakoztatóak.az oldalt meg tényleg hülyeség lenne abbahagyni.

martinboy 2011.06.30. 14:21:12

osztom a véleményt:nem érdemes abbahagyni az oldalt.

pjocoHUN 2011.06.30. 21:49:36

Most nem azért de akkor minek ez az oldal címe:
AVGN és NC rajongói oldal, ha nincs is fent egy darab Nostalgia critic videó se! Akkor változtasd vissza csak simán AVGN-re! Szerintem!

Dombóvari Árpád 2011.07.01. 12:14:06

Sziasztok!

Nekem van egy ötletem: csinálni kellene egy közösségi alapon működő videó magyarosítás portált, ahol egy videón akár több felhasználó is dolgozhatna egyszerre.

Programozó vagyok, körülbelül másfél hét munkáról van szó. Ha másokat is érdekel a projekt és szívesen beszállnának, akkor azt itt hozzászólás formájában jelezzék.

Üdv,
Árpád

Dolfin 2011.07.01. 21:50:32

@Agytörzsy Professzor: Nem a sajnálatért mondtam, csak laptopom nincsen, hogy feliratozni tudjak otthonról messze. Többi fordítóról már rég nem kaptam hírt, néha 1-2 ember küld 1-1 emailt de más nem nagyon.

@Dombóvari Árpád: Ezt kifejtenéd hogy ez hogy működne? E-mailben is megbeszélhetjük.

KillEmAll 2011.07.02. 12:37:43

You Know What's Bullshitből csak ennyi van? Az simán van olyan jó mint a nerd videók.

Claymen 2011.07.02. 16:27:03

Az oldalt nem érdemes abbahagyni!!
Én ha csak éppen ebédelek akkor a régi videókat nézem vissza. Volt már gond a türelmetlenkedőkkel azokkal továbbra sem kell foglalkozni.
Nem írja meg mindenki a véleményét de biztosan tudom, hogy sokan hálásak nektek a videókért köztük én is. Aki meg szájal az nézze angolul.
Az oldalt pedig nem kell megváltoztatni szerintem. Igazad van, ha évente hát évente jön új videó, de itt megtalálható mindegyik. Csak türelem kérdése.

Nikolas Jr. 2011.07.02. 23:25:59

@Dolfin: Ha nem kapsz hírt róluk, akkor keress mást, aki lefordítja helyettük. Felesleges arra várni, hogy mikor jelentkeznek, ha egyszer nem tudsz róluk semmit...

0motig0 2011.07.03. 14:52:39

@pjocoHUN: de van 2 vidi is(Power Rangers és a Kommandó)

Delfin: hát ha nincs kedved NC vidit forditani akkor anyot lehet csak teni hogy várni hátha valaki fordit és várni Nerdre hátha lesz új videó
blogot megszünetetni hülyeség.

Inside Man 2011.07.04. 20:45:03

Nem kicsit melóztál vele, nehogy megszüntesd ember...első ide írandó postom, énis állandóan néztem a videókat és így van ezzel még ezerésezer magyarfi, attól hogy nincs sokszor videó mint irták fél évente, évente akár csak egy, attól még vidáman tudtok működni, a nagy régi öreg bandák se adnak már ki új korongokat mégis rengeteg ember megy ki koncertre, so true story.

valami1999 2011.07.06. 20:11:46

amikor van időd a maradék you know bullshit-tet is lefordíthatod az poénos, és nem is hosszú. De nekem tetszik a board james is.

ja és abbahagyni hülyeség a blogot, csak úy ideírom mint mindenki más

szogyenyi · http://jatekblog.blog.hu 2011.07.09. 20:53:13

Üdv népek! Van egy ajánlatom. Látom sokan ki vagytok éhezve a Nostalgic Critic videókra. Nos, ha valaki tud nekem küldeni angol feliratot a részekhez, én nagyon szívesen lefordítom azokat a szabadidőmben. Gyártani nem szeretnék, mert félek, hogy sok mondatot nem értenék meg és időzíteni is gyűlölök. Ha vannak fájljaitok, az email címemre küldhetitek őket!

Grunter (törölt) 2011.07.11. 10:10:39

@szogyenyi: Na igen, angol feliratról, én is tudnék fordítani, mert az nem nagy dolog, és időzíteni én is rühellek,

Tipca 2011.07.12. 19:15:50

@szogyenyi: thatguywiththeglasses.wikia.com/wiki/Channel_Awesome_Wiki
Itt találsz transcripteket az egyes epizódokhoz, mondjuk időzíteni még így is kell, de legalább nem kell hallás után fordítani.
Mellesleg Freddyd múltkor belinkelt egy NC videót a blogján, mint az egyik legrosszabb film. The Room. Annyira tetszett, hogy egyrészt elkezdtem NC epizódokat nézni, másrészt úgy döntöttem, lefordítom ezt a részt, aztán ha úgy alakul, esetleg többet is. :)

Egyébként nem lehetne összeszedni a lefordított Nostalgi Critic videókat úgy, mint ahogy az AVGN is össze van? Akár nem is az összes videóval, csak ami készen van.

zso12 2011.07.13. 20:33:45

na hosszú-hosszú gondolkozásom alatt nem jutott eszembe semmi csak annyi hogy 2-4 hetente egy helyzetjelentést ha nincs új bejegyzés.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2011.07.23. 22:09:18

Tényleg, most hó elején készült egy félórás "rész", amiben végigmutatja, hogy miképpen csinál meg egy AVGN részt. Sok érdekességet lehet itt is megtudni.

simon7108 2011.07.31. 21:08:01

üdv.
ha már nincs mit fordítani gondoltam ajánlok valamit ami szerintem egész jó.
Angry Joe Show:D
rohadt jó videói vannak.igaz nem régi játékokat mutat be hanem most megjelenteket meg pár éveseket és általában xboxos/ps3-as játékokat de szerintem jól csinálja.jókat lehet rajta röhögni ahogy előadja őket.ha gondoljátok nézzetek meg pár videót tőle és döntsétek el,hogy megérné e nektek lefordítani őket.
angryjoeshow.com/
itt GAME REVIEWS és ott vannak a videók.ezen kívül vannak Previewek is meg minden féle.

Sakktanár 2011.08.02. 14:02:15

Lenne mit fordítani, az "új" videó, ami már vagy 1 hónapos. Bár érthető, hogy most inkább nyaral mindenki.

Tipca 2011.08.13. 16:37:21

Úgy egy hónapja elküldtem Nostalgia Critic a The Room című filmről készült videójának feliratát, de nem érkezett válasz. Azt megkapta valaki, vagy most mi van?

krisk! · http://8chan.aa.am 2011.08.30. 11:43:56

@0motig0: Épp dolgozok egy NC Videón én is, mégpedig a Nickcomson, talán a hét végére megleszek vele, és elküldöm majd.
süti beállítások módosítása